Subject: FW: T11 km 6-9,7 taastusremont, alltöövõtjate kooskõlastamine (leping 3.2-3/25/324-1)
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Apr 2025 11:55:12 +0300

From: Joonas Vuntus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, April 14, 2025 1:18 PM
To: Madis Albert <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Tauri Väli <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: T11 km 6-9,7 taastusremont, alltöövõtjate kooskõlastamine

Tere

Edastan taotluse riigitee 11 km 6-9,7 taastusremondil kasutatavate
alltöövõtjate kooskõlastamiseks.

Taotlus manuses

Lugupidamisega,

Joonas Vuntus

Projektijuht

AS TREF Nord

Tel. 56 111 628

E-post [email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.